Yogurt coated peanuts

Ja, det sitter jag och äter nu - mums!

Nyss kommit hem från en dag i, nej inte Oxford, utan Windsor. Undra om Oxford nånsin blir av... :)
Iaf, i Windsor som ligger 40 minuter härifrån, finns världens största slott som fortfarande är i användande. Oj vad svårt det är ibland när man tänker på engelska och ska översätta... i alla fall, ni förstår! Blev en trevlig dag innehållande rundvandring på slottet, fotografering med vakterna i snygga uniformer och dom ännu snyggare mössorna, mat i solen på en trevlig restaurang och chill i en fin park. Blev även en handvolt för mig och en för Jo, det ni!

Nu är jag trött och har lite huvudvärk, får bli en flaska vatten! Snart ska jag antagligen hem till Sofie eller Johanna, för nåt att äta och en luuugn kväll. Imorgon blir det som sagt lite jobb, först på Cobbs och sen barnvakt.
Har ev fått lite mer nanny-jobb inför nästa vecka, fortsätter det så kör jag hellre på det mina 8 (!) sista veckor här istället för jobb på helgerna...

Foton från helgen kommer en annan dag!
See you later alligator - In a while crocodile!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0