Torsdagkväll

Hej igen!

Jag har precis avslutat ett 100 minuters samtal... =) oops! Med Sofia (inom englands fasta nät förstås, oroa er inte), hade ju mycket att catcha up!

Imorn blir det jobb på Cobbs mellan 10 och 16.30, första dagen jag jobbar en vardag. Hoppas det blir skoj.. :) Har fått första lönen därifrån också vilket var alldeles för lite dock, så det får jag väl säga till om...
Veckan har gått fort som vanligt, jag har jobbat två gånger för en annan familj med barnen Tobias, 4, och Poppy, 2. Det är faktiskt rätt kul :) Söta små barn, inget bråk och inga elaka kommentarer där inte. College har det förstås blivit, och även en rolig sånglektion, sjunger just nu låtar ur musikalen "West Side Story". Den här veckan har jag också hunnit med att tacka nej till ett annat jobb - det ni! Gick på intervju vilket jag kanske inte ens skulle sagt ja till eftersom jag nu har tillräckligt att göra, men förväntade mig inte ett "Det låter bra, kan du börja på måndag?".... Så idag fick jag ringa och förklara att det nog inte kommer funka...tyvärr :)

Millie fyllde ju år i måndags, det blev en prenumeration på en häst-tidning och lite målarsaker (hon är duktig på att rita och måla) i present och hon blev glad! Igår fyllde Tilly 2 också! :D (hunden).

Tänkte nämna några fler planer jag/vi har innan jag flyttar hem till kära Sverige....
Stonehenge (kan ju inte ha bott i England i 9 månader utan att ha sett detta kända verk.....)
Portsmouth eller Brighton (ställen vid kusten här i närheten, får ta en heldag där någon dag med fint väder)
Midsommarparty!
En helg i London med shopping (det var faktiskt läääängesen nu), museum och utgång!


Nu blir det lite bilder, sen ska jag nog ta ett gossip girl avsnitt innan läggdags!

Skapandet av Lauras avskedspresent från svenskorna


Vi tog oss en tripp till Windsor en dag ju...






Mina favvosar!




Nästa dagsutflykt blev till Oxford, här är tjejerna framför Christ Church








Hemgång...


Och hem kom vi, till våra egengjorda extraordinära drinkar!


Avslutar med ett inte helt fel kort på Jo - godnatt världen!



Lindsy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0