Phew!

Nyss hemkommen från en squash-match med Johanna.. Det var hard-working det, men väldigt skoj! :D
Måste göras om dock så man kan bli lite bättre - men kör man utan poäng och regler blir det ett riktigt bra spel med ojämna mellanrum!

Idag har jag jobbat på Cobbs och det ska jag göra imorn och på fredag också. Går riktigt bra, var inte så mkt att göra idag dock och då är det lite långtråkigt, men jag lär mig något nytt varje dag...  :) Fått mkt tider, till och med lite mer än jag vill och hade tänkt, eftersom det blir svårt att tacka ja till jobb med Poppy & Tobias då (barnen jag oftast tar hand om om jag får extra nanny-jobb). Så jätterik blir man nämligen inte på att servera kaffe, kakor och mat...

Nu ska jag in i duschen (hoppas jag inte väcker Donna och Nick) och sen blir det dags att sova. Hade egentligen planerat att skriva en uppsats men sent blev det så jag får ta det imorgon. Är det någon som kan ge mig lite will-power?

Over and out
Godnatt
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0