Onsdag 090506

Barnvakt..... inte helt fel att fa betalt for att sitta vid datorn och kolla tv =)

Jag ar sa avundsjuk pa er dar hemma med lyx-vader! Har har det blivit mycket samre istallet, bara runt 16 grader och inte ens sol..

Nu har Laura lamnat oss! Hade en trevlig middag igar men blev ju nagra tarar nar vi sa hejda forstas. Hela grejen med att traffa massa underbara manniskor har som sedan bara "forsvinner" ur ens liv ar nagot jag INTE gillar. Iofs kommer jag traffa dom flesta igen, hoppas jag :)

Jag glomde namna i min busy-vecka-lista att efter jag jobbat hos tva olika familjer pa fredag ska sitta barnvakt pa kvallen hos en tredje... varfor inte ta allt pa samma dag liksom ;)

Nu ska jag forsoka skriva en uppsats!
Ha det bra mina vanner!

So Long

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0