Idag

...är en trött dag. Jag har i princip legat i sängen med min dator och lite tidningar och lite lakrits sen klockan 4. Jobbet var skoj men fick sluta en timma tidigare. Åt den godaste cheesecaken ever!


Jag längtar efter att krama alla mina vänner där hemma.
Ni betyder jättemycket tjejer!



Innan jag lägger mig med ett avsnitt Gossip Girl - ska sova tidigt idag - har jag en nyhet att berätta.
Jag har fått jobb där hemma i Sverige, och det är inte McDonalds och Scorett som jag först planerade utan Räkboden i Hunnebostrand! Hurra för en sommar på kusten för Linda!!!
Det enda negativa med detta är att jag är hemma i kära Vänersborg inte mer än 4 eller 5 dagar.... Så please be at home everyone så jag hinner träffa er! Hunnebo är ju inte alltför långt bort dock så vi ska väl klara oss :)

Over and out
Klart slut

Linda

Kommentarer
Postat av: agnes

längtar efter att få krama om dig med! ocg vet du..jag kommer gärna och hälsar på dig i hunnebo om jag är välkommen:)

2009-06-02 @ 11:00:29
Postat av: linda

du är MER än välkommen! :)

2009-06-02 @ 21:06:19
URL: http://lindagasbinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0