Busy busy busy

Här sitter jag och klockan är mycket. Ska snart borsta tandisarna och sen lägga mig och göra sista läxan inför imorgon.

Helgen har varit bra, igår blev det ju lite jobb som sagt! Var skoj på Cobbs, väldigt oplanerat dock så någon utbildning fick jag väl inte direkt men jag ska jobba 6 timmar på söndag igen, sen har jag sagt att jag är intresserad så länge det handlar om veckodagar, helgerna vill jag inte jobba....

Idag sov jag till 11, gick ut å sprang (har varit slapp ett alldeles för långt tag nu, gymmet saknar mig!), fixade lite grejer och åkte sedan till Laura där det var grillparty. Jättetrevligt, var där hela 6½ timmar! Det var jag, Johanna, Sofie, Marion och Lauras "ersättare" Ele från Italien. Och så Laura såklart, och hennes värdföräldrar och några andra vuxenkompisar till Laura :) Plus 5 hundar och 5 hundvalpar, dom får man inte glömma! :D Såå söta nu, 6 veckor. 2 är inte sålda dessutom så vad säger du pappa?

Nu har jag äntligen fixat klart bildspelet jag gör till Laura!. Ska bara bränna över på skiva imorn och så ska jag åka dit och ge det :) Antagligen blir det en sväng dit med Jessica, Beth och Millie, Millie tjatar hål i huvudet på mig om att åka dit och se valparna.. haha! Kan vara kul att spendera lite tid med dom iofs, saknar faktiskt det nu när jag inte jobbar med dom! Ska försöka få lite mer tid till det...

Sedan blir det hejdåmiddag på Casanova, hoppas på en bra kväll :)

Veckan förövrigt är väldigt busy... Imorn är det upp till college, sen hem och försöka få tid till lite städning, åka till Laura som sagt, hem igen och sen middagen. Onsdag jobbar jag med tjejerna, så det blir upp tidigt och köra dom till skolan (ska bli kul iofs), sen direkt till en ny familj med två små pojkar som jag ska jobba hos tills klockan 1, tillbaka hem och hämta tjejerna vid 3, jobba till 6 med dom och sen sitta barnvakt hos en annan familj 18.30-ca 23. Oj oj oj! Torsdag är det college tills 12, sen lunch och sen jobba i familjen med två pojkar igen klockan halv tre-18. Där ska jag även jobba fredag 9-13, och efter det blir det hem till Laura (som inte kommer vara där då för då är hon hemma i Tyskland!!) och hjälpa den nya aupairen Ele med Kitty och Rex (barnen i Lauras familj). Hm, hängde ni med där? I vilket fall blir det förhoppningsvis en del pengar den här veckan med alla dessa jobb, vilket kan vara bra :)

Nu är det time for bed, eller iaf för lite läxläsning innan ögonen slocknar.
Godnatt!

Over and out
Lindsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0