45 dagar

Hjälp, det är bara 45 dagar kvar tills jag är i Sverige! Först blir det ju ett helg-besök över studenten förstås, vilket är om bara 3 veckor, men sen, det är sååå kort kvar! Just nu känns det alldeles för kort... Planerar för fullt mina sista helger här :) På lördag ska vi till ett "vattenland", inomhus, i Basingstoke och kommer antagligen även kolla in Town Centre där. Sen på söndag drar jag och Sofie till THORPE PARK vilket är ett rollercoaster place - vad heter det ? Som Liseberg iaf ! Ska bli grymt kul!! :D Sen nästa helg blir det besök till Devon igen och Sofia Kindberg i Torquay =) Jag får med mig Johanna, dom andra svenskarna är redan på besök i Devon också faktiskt, fast av andra anledningar.

Nu ska jag ut en sväng med hundarna i regn, sen blir det gymmet. Hoppas på tid att skriva ett bättre inlägg senare!

Tack och hej så länge.
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0