Dan före dopparedan, eller nåt

Ladies and Gentlemen!

London blev av som planerat, och det var inte helt fel :) Blev lite shopping, lunch i Hyde Park, en sväng till East London och kladdkaka/våffla på "Fika" som är en svensk restaurang där, utgång på PUNK på lördagkvällen och lite annat skoj :) Är lite sugen på att åka in igen nu över en dag, hehe... ;)

Nu ska jag strax iväg till en pub i Newbury, Susi fyller 20 och undrade om vi ville hänga lite allihopa. Blir nog trevligt men stannar inte länge, klockan 10 ska jag sova minsann, senast! =) Lite jobbigt att åka 20 minuter dit för bara en timma och sen hem igen, men men! Imorn ska jag ju upp tidigt och ha en heel dag med examen, lova att hålla tummarna för mig! 9.30-15.30 - släpp inte taget ;)

Det blir allt för idag, bilder från London kommer nästa gång jag berättar något kul för er. Börjar bli lite stressad över att det bara är 12 dagar kvar för mig här i England, men presenter och sånt börjar likna nåt så allt ska väl lösa sig.

Ta hand om er där hemma så tar jag hand om mig här.
So long
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0