2 dagar

...tills jag är hemma :)

Idag har det varit fint väder här igen, och det blir väldans varmt att jobba... kollade på klockan var 5e minut nästan hela dagen idag på jobbet.

Kom nyss in från en 45 minuters springrunda, min fot gjorde lite ont men annars gick det fint! Så skönt att gå ut å springa längs kanalen här, jättegrönt, tyst, och vatten! =) Húndarna ger mig bra sällskap, men sista biten hem går det inte direkt snabbt för dom hehe. Idag jagade även Tilly änder i kanalen genom att simma en halvmeter efter dom, och hon vägrade sluta, så där fick jag en springpaus på ungefär 5 minuter för att försöka få upp henne igen, haha!

Nu ska jag ner och äta bakad potatis med grönsaker, stryka tvätt, och sedan plugga!

See you soon!
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0