Jobba jobba jo-obba

hej hej, hemskt mycket hej!

manaderna, veckorna och dagarna gar... nu ar det april och om mindre an en vecka kommer finbesok!!! :)
just nu ar jag barnvakt, at en ny familj vilket innebar pengar till fattiga linda! hur bra som helst. blev sista-minuten-tillfragad av min intrukstor pa gymmet haha, och saklart staller jag upp! dom har jattefint hus och bara en liten 4arig tjej, sa det har varit ganska enkelt. nu sover hon men forst blev det lekande i drygt 2 timmar....

helgen i london med kurre per, carl och emmy var valdigt nice! var pa pubar och barer i putney och hade trevligt.
veckan har varit helt okej, millie har inte varit pa hennes basta humor sa vi har haft det lite jobbigt, men man far va stark!
i onsdags var jag och brudarna hos sofie och prata en massa, spelade cluedo, och drack te. det ar sant man behover emellanat :)

soligt och fint har det varit ocksa, nastan varje dag. idag var en skon dag, gymmade pa morgonen, gick ut med hundarna (tyvarr hade det inte hunnit spricka upp da), tvatta en massa, stadade toaletterna och dammsog lite (ja jattekul eller hur:D), tog en skon dusch och hela eftermiddagen tillbringades utomhus, hoppade hopprep och hage med tjejerna, stadade bilen och bara njot hehe!

imorgon aker donna och nick till venedig tills pa tisdag, sa da borjar det roliga ;)
jag ska jobba hela dagarna och natterna, men pa mandag kommer iaf deras farmor och farfar forbi som lite avlastning. sen ar det ju lov nu ocksa sa ons+tors blir det heldagar (vilket betyder till kl 6 ungefar) och hela veckan darpa ocksa, PLUS att donna och nick ska ivag den fredagen ocksa, tills lordag-formiddag/lunch. sa mycket jobb blir det! som tur ar far jag ju min semester pa fredag, nar mamma pappa och malin kommer :) da ska jag "visa runt" och sa aker vi till london pa eftermiddagen! ska bli saaaa kul :D
johannas familj kommer imorn, kims pojkvan pa sondag, sofies familj samma helg som min, och johanna kompisar den helgen ocksa. pasken ar besokstiden helt enkelt!! =)


nu ska jag avsluta har, skriver mer nar (OM) jag har tid mitt i allt jobbande..
undrar nar jag slutar ikvall.... ju langre dom ar borta desto mer pengar! ;)
efter nasta helg ar det spaara som galler!

over and out.
lindsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0