closer

jag kan bara inte sluta älska josh radins closer! :)
http://www.youtube.com/watch?v=19IVl7kbNFY

min fredagkväll har ägnats åt lite jobb, sen mat med mamma å pappa, och sen mys med casandra!
sitter och kikar runt på asos.com, mkt bra sida. men har sagt åt mig själv att inte köpa nåt innan london nu! fyller ju år med, snaart!

några bra ord, snott från alexandra: 
När hon går ifrån dig och är arg .... Gå efter henne!
När hon stirrar på dina läppar .... Kyss henne!
När hon puttar dig eller slår dig .... Ta tag i henne och släpp henne inte!
När hon är tyst .... Fråga vad som står på!
När hon ignorerar dig .... Ge henne din uppmärksamhet!
När du ser att hon börjar gråta .... Håll om henne och säg ingenting!
När du ser henne gå .... Smyg upp bakifrån och krama om henne!
När hon är rädd .... Skydda henne!
När hon tar ditt favoritplagg .... Låt henne ha kvar det och sova med det en natt! 
När hon inte hör av sig på ett tag .... Försäkra dig om att allt är okej!
När hon tvivlar på dig .... Försvara dig med sanningen!
När hon säger att hon tycker om dig .... Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå!
När hon tar tag i din hand .... Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar!
När hon berättar en hemlighet .... Håll den hemlig!

nu blir det några avsnitt gossip girl! imorn ska jag kolla födelsedagspresenter med mor, sen jobba på scorett. och uuuutgång med tjejerna, great :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Hanna

wohoo Linda! Du har en blogg. Roligt. Det var verkligen jätte roligt att se dig igår. Förlåt att jag inte har svarat på ditt sms men vi kommer på fredag! Pussar

2008-09-28 @ 11:30:40
URL: http://hannalove.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ÅH, ser att du läser min blogg.. Då får jag börja läsa din också!

hoppas du har det bra..

puss&kram

2008-10-12 @ 20:49:08
URL: http://drowan.blogg.se/
Postat av: Linda

hej! ja, hoppas det inte gjorde ngt att jag snodde dom dar.. :) allt ar bra, med dej med? puss

2008-10-13 @ 20:13:36
URL: http://lindagasbinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0