Sunday

andra helgen har i england.. idag har jag slappat, pluggat engelska, och varit i simhallen med tjejerna! ratt skoj :)
sitter och kollar flyg hem, for christmas! langtar lite .. :) men allt ar dyrt! far se vilka datum det blir.

igar var jag och sofie, en svensk tjej jag traffat, i london!!!! wehej. jatteskoj, och for er som kanner mig behover jag inte saga att det blev lite shopping... =) sa vi gick mest runt, fikade pa starbucks vilket man inte kan vara utan, och njot av storstaden. vill dit nasta helg ocksa haha, det var inte sa farligt dyrt att aka dit faktiskt. sa lange man inte shoppar upp pengarna!

sa, allt flyter pa. ska snart ata middag har, lasagne! imorn ska jag nog fixa medlemsskap pa ett gym, hurtig som jag ar. finns nagra roliga pass att ga pa iaf! kanske blir bio ngn kvall i veckan, och pa fredag ska jag vara barnvakt i en annan familj. lite extra cash ar alltid bra. pa lordag ska jag hem till laura, dom flyttar i veckan sa hon har lite halvt inflyttningsfest! niice.

satter punkt dar for idag, kommer inte pa nagot roligt som hant som jag kan beratta om.. :D
saknar er.

xoxo
linda


Kommentarer
Postat av: kathy

jag saknar dig, längtar tilsl jul när du kommer :)

2008-10-20 @ 17:00:58
Postat av: agnes

åhh lovely...har du köpt youngperson travel card ännu? puss

2008-10-27 @ 21:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0