relax

hejhejhej

har precis unnat mig ett langt, varmt bad med harinpackning, peeling och allt vad det innebar. ett litet eget spa med tanda ljus och musik haha, lite romantiskt sadar for mig sjalv! jatteskont:)

idag blev det simhallen med tjejerna, skoj men jag var trott efterrat! innan det gick vi promenad, sol idag igen (ok,regn pa eftermiddagen..) och sa bakade vi muffins! kan va bland dom godaste! det var kul :)
imorn ska vi in till hungerford och halsa pa donna pa hennes jobb och sen ga till biblioteket!

har varit duktig och vart pa gymmet idag oxa, och till min glada forvaning fick jag se att en instruktor jag traffade pa ett annat gym en gang, jobbade har med!! :D haha, han ar asrolig, charmig, och ler heela tiden. kommer fran afrika tror jag, langa rastaflator och asfit! jag gillart.

dags for sangen antar jag, ar inte lika trott nu pa dagarna faktiskt som jag varit mina forsta veckor har.. kroppen kanske har kommit in i allt det nya, hehe. imorgon maste jag forsoka plugga engelska!!
(forsoker fortfarandre fa upp lite bilder har och pa facebook, men datorn strejkar gang efter gang..)

loads of love
linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0