pianisten

tjabba tjena halla! (jag gillar stavelsen med a..)
precis fatt samtal fran sverige, mkt trevligt!

maste beratta om igar, vi var pa en pub for en drink, lite fyra-i-rad spel och chips!
varje sondag ar det tydligen "pianobar" dar, nice med lite bakgrundsmusik - det gillar vi.
men detta slutade med att JAG satt vid pianot!!! haha. konstig situation, har inte rort ett piano pa mer an 3 veckor och plotsligt var det som en konsert. gick val sadar haha, kom inte ihag hur laten var riktigt men det var skoj!:D
och nick och donna var stolta och glada ! haha na men dom ville tydligen garna hora mig spela, sa darfor fragade nick pianisten om jag fick lov att spela ngt (mer eller mindre med min tillatelse). saknar verkligen mitt piano faktiskt!

jaja, thats it. roligt men annorlunda! :)

lordagen var mkt trevlig, det blev pizza, vin, film och biljard! ingen av oss, jag laura och jess, var direkt nagon hejare pa biljard sa ni kan ju tanka er hur det gick! sen sov vi dar och sondagsmorgonen gick mest at till att leka med rex, 3 ar. jag skulle egentligen hangt med pa bio igarkvall men familjen har var sa sega med maten sa jag hann inte.. mat gick uppenbarligen fore bio for mig ;)

idag har jag haft forsta lovdagen tillsammans med tjejerna! det blev langpromenad (dom ar inte sa bra pa powerwalk sa det blev kort promenad i langd, lang promenad i tid). skoont med frisk luft och sol! kanns verkligen att det ar host.. :) eller vinter?

sen spelade vi ett roligt spel nar man har ett kort i pannan med en bild pa, tex en bil, en gurka, en hund eller vadsomhelst, so du sjalv inte kan se. sen har du en minut pa dej att fraga dom andra "am i an animal? am i a car? am i something in the house?" osv! ratt skoj! och sa larde jag dom lite kortspel, tack for tipset morfar!! dock ar dom inte lika smarta som jag och sis var nar vi var sma sa det blev bara finns i sjon (eller find it in the sea som jag dopte det till haha). for visst kunde vi plump och poker nar vi var 7 ar morfar?

sen korde jag till en lekplats, da borjade det dock regna och var svinkallt sa vi var dar i 5 min.. lyckat :)
imorn blir det nog simhallen!! och sa ska jag laga torsk for forsta gangen i mitt liv, oj oj oj oj.
fick lite bra tips om tex picknick och skridskoakning av pappa oxa som jag kanske anvander mig av senare i veckan. 

nu ar det nog dags att sluta, tror donna och nick kommer hem nu. jag blev plotsligt barnvakt ikvall, men jag hade anda inga planer sa :)

ska ner och ata banan och dricka te!! (ingen bra blandning dock)
take care everyone. saknar er!

xoxo
linda

ps. min vistelse i sverige blir mellan 18 dec och 4 jan, sa for er som inte vet sa aker jag tillbaka hit efter nyar :)
stay cool!

Kommentarer
Postat av: agness

heej gumman...är det helt bestämt att du åker tillbaka? fan va skoj..då kan du räkna med att jag kommer och hälsar på i maj/juni:) förresten så är det skönt att vi hinner ses, åker till frankrike 10 jan! puss

2008-11-03 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0