next stop: UK

hej på er!
nu gäller det! :) nästan packat klart... är nervös, på ett bra sätt!

fast ska börja med å skriva om igår, braaa kväll! tack alla som var där! trodde aldrig att nästan 35 pers skulle funka, men se vad bra det gick :D hoppas alla hade kul, det hade jag. kommer sakna er:)
och tjejer, om ni läser, ingen bli nånsin så bra som oss på å dansa på hemmafester! haha..
det blev iaf mat, bål (och den var inte alkoholfri ni som trodde det haha), lek, röj, sång och gitarrspel av några (bra där), och bara massa bra folk! har massa bilder, kommer på facebook inom snarast för er som vill se.


så tillbaka till min englandsresa. förstår inte hur mycket grejer man ska ta med sig. känns som jag ska till andra sidan jordklotet och komma hem om 5 år. men så är det ju inte! men hoppas att allt får plats!
flyget går 8 imornbitti, och kl 9 engelsk tid står donna, nick, beth och jessica å väntar.. :) millie, äldsta tjejen, får va i stallet så att jag ska få plats i bilen haha! tror det kommer bli bra iaf, känns så. alla är välkomna att hälsa på!! :D

hade en jättebra födelsedag också btw, och tack för alla presenter! från alla igår med, alldeles för snällt:) idag har bästa släkten varit här, mys. varit och sagt hejdå på mina jobb också, känns bra men lite tråkigt, speciellt på scorett hehe..

nu ska jag ladda över massa musik till mobilen, väga väskan och packa det sista, ringa några å säga hejdå och sen försöka sova inte alltför sent. ska försöka skriva imornkväll redan!

så, jag sätter väl punkt där. take care everyone!
xoxo
linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0