my first friend!

haha japp, idag har jag traffat min forsta nya van har i UK. forhoppningsvis;) hon heter laura och ar oxa aupair, vara aupair-mammor ar kompisar:) sa idag var vi allihopa pa ett mysigt fik ute i solen! jag laura och en ny svensk aupair som jag inte traffat an ska hitta pa ngt i helgen!

imorn ar det college igen, hoppas det blir bra! ska kora pa stora vagen dit, sjalv :p men har vant mig vid vanstertrafiken, bara jag hittar sa ska det nog ga bra. har varit en slapp dag idag, eftersom donna ar hemma hela denna vecka sa finns det inte sa mkt att gora. men jag lamnade och hamtade tjejerna i skolan, var pa lekplatsen ett tag och tog langpromenad med hundarna. ute pa ett stort falt! var jatteblot om fotterna nar jag kom hem :)

imorn fyller donna ar, jag har ingen present men hoppas att det inte gor nat. kanns nastan overdrivet, bara varit har 4 dagar trots allt. men jag skrev under pa kortet;) sa imornkvall ska nick och donna ut o ata, da ska jag va hemma med tjejerna! babysitting! blir val en film eller sa...

nu maste jag ga.. ner och kolla om jag kan hjalpa till med maten.. men det luktar redan klart.. :/
forsoker iaf hjalpa till med allt som gar, fragar sa ofta jag kan:)
sen blir det sangen! upp tidigt!

lots of love
linda

Kommentarer
Postat av: elin.e

va roligt att följa dej här linda!

kämpa på och njut av london!

2008-10-09 @ 21:42:22
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: linda

hej elin! kul att du laser:) tack, det ska jag forsoka gora=) take care!

2008-10-09 @ 22:13:01
URL: http://lindagasbinda.blogg.se/
Postat av: agnes

det är underbart medlite vänner, vännen....vad ärdet för en svensk.rätt skönt va?

2008-10-14 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0