linda the chef

jag lagar varsta maten! korv och mos, moset ar orange!!:D sweetpotatoe, har vi det i sverige?
maste laga det bra, for donna och nick ska ata nar dom kommer hem fran puben ! haha. det gar upp for mig nu att jag inte lagat sa mkt mat dar hemma hos mina kara foraldrar.. :) mamma, du ska fa skicka lite recept sa jag kan laga mer mat, familjen langtar efter svenska kottbullar sager dom haha.

igar var jessica "sjuk", sa jag var hemma hela dagen med henne. hon ville mest hoppa hopprep och leka hela tiden sa jag vet inte hur allvarligt det var.. men idag ar hon faktiskt valdigt hes och hostar! fast hon var i skolan idag, jag oxa. det ar ganska kul faktiskt! borjar bli battre kompis med alla i klassen ocksa. sa iaf, vi far se om jag blir hemma med jessica imorn...

annars ska jag antligen bli medlem pa gymmet imorn! ga pa "freestyle", vet inte riktigt va det ar for pass :) kanske simma lite ocksa, gymmet ar jattesnyggt! och sa blir det kanske bio pa kvallen med sofia och laura.

ska snart forsoka ladda over lite nya bilder pa facebook!
(tror jag tar med min (okej pappa - din) barbara dator hit efter jul, med tanke pa hastigheten pa den pa mitt rum har. nu sitter jag vid familjens).

back to work!! (matlagningen)

forresten, om nagon som laser ar sugen pa att komma hit till mitt omrade i england sa finns det en familj som soker en aupair! :) svar behovs snarast. verkade vara ratt chill, 2 barn men mamman va hemmafru! haha. keep in touch.

xoxo




Kommentarer
Postat av: Eva

Hej

Tror nog att mina meriter som köttbullekock skulle räcka till att bli au-pair men vet inte om jag kan vara ledig från jobbet och gympan.Hoppas någon annan nappar. Kram mamma

2008-10-21 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0