here I am

blir inte manga rader nu, men bara for alla som vill veta sa ar jag framme och forsta dagen har gatt! familjen ar jattesnalla och barnen jattesota! de har redan fragat om jag ska bo har foralltid.. hehe. har mest tagit det lugnt idag, kollat tv, atit middag och varit pa en pub! verkar vara en mysig by. rummet ar fint, kommer bilder har och pa facebook inom kort. datorn ar helt okej men inte den snabbaste sa darfor orkar jag inte ladda ovar fran kameran nu..

imorgon ska jag o donna (mamman) till college o kolla engelskakurser. ska se om det finns sanglektioner att ta ocksa! :) och sa far vi ut o kora lite vanstertrafik! har ocksa redan rakat lovat millie, 9, att rida med henne ngn gang! hjalp!:D
far inforskaffa mig en dvd ocksa tror jag, om jag hittar ngn billig! fanns inte pa rummet och tror inte gossip girl, prison break, SATC och one three hill kommer trivas i denna dator ;)

speak soon!
xoxo

Kommentarer
Postat av: agnes

oh now that a disaster...du måste hitta en...eller fråga om dom har nån till övers:)

2008-10-14 @ 17:49:07
Postat av: linda

jag vet!! ;) inte fixat det an dock. och gossip girl sasong 2 har inte kommit till uk an om jag fattar ratt. kan det stamma?! :O haha. saknar gg!:D

2008-10-17 @ 15:24:52
URL: http://lindagasbinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0