hej

gaaahh, torsdag, fredag, lördag, sen åker jag!! känns helt konstigt att det är så snart :) men ska bli underbart! måste mejla familjen nu..  såå skönt att ha gjort sista dagen på mcdonalds, bjöd på godis och som vanligt var det populärt på ett ställe med bara hamburgare haha.

sitter å kollar idol och hostar.. har så sjukt mkt att göra nu, imorn är det upp tidigt, få lite presenter förhoppningsvis;) städa, handla å massa sånt. party på fredag, blir mkt folk men nog grymt. och så släktkalas på lördag och packapackapacka.. hur ska jag få med mig allt??
nu har jag köpt ny digitalkamera, så det kommer läggas upp bilder från england både här å på facebook, om någon vill se! den är rosa och skitsnygg!

har nog inget roligt att berätta, skriver på lördag igen innan jag somnar min sista gång på ett tag i min säng:D
take care

xoxo
linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0