hej!

skon dag idag, gick upp vid nio och at frukost, slappade, sov lite till haha och forsokte gora min engelskalaxa.. det ar svart!! sen hade jag lite langtrakigt men da horde laura av sig och vi akte in till marlborough for en fika och sa.. satt i en park och bara pratade, det var jattetrevligt! kul att lara kanna henne battre. vi ska nog hitta pa ngt i veckan ocksa, for pa fredag aker hon hem nagra dagar sa i helgen blir jag sjalv :P om jag inte ar med sofie, den svenska tjejen. hon verkar trevlig ocksa men hon bor ratt langt har ifran och hon har ingen bil, crap.. marlborough by the way ar jattefint!


jessica, jag, millie, beth


i fredags nar jag var ute med hundarna sag jag 7 radjur! :D haha. men det var jattefint, dom var valdigt nara mig och stod liksom uppradade i solen! :) du skulle varit med pappa;)

sa, helgen har varit bra. finns som sagt inte mkt att gora an nar jag inte kanner sa mkt folk. men i veckan ska jag nog borja pa ett gym sa kanske man hittar nan dar! igar var jag barnvakt pa kvallen, donna och nick var pa fest med vanner, sa det blev x-factor med tjejerna och sen sex and the city by myself :)

imorgon borjar mitt liv som aupair pa riktigt! donna borjar pa sitt jobb och jag ska gora det jag ska gora:P
ar lite orolig for matlagningen men det loser sig.. och jag lar ju komma in i det. hm, what else can i say..
lagger upp bilder pa facebook fran min avskedsfest for er som vill se. och bilder harifran finns ocksa nu!

blir kanske lite sex and the city ikvall ocksa, eller tv med nick och donna. ska ga och saga godnatt till tjejerna snart!
ha det bra!

xoxo
linda

Kommentarer
Postat av: agnes

ohhh hur går det med jobet, maten ,ungarna, engelskan:)??? ja är såååå avis.vil också orthärifrån nu...så njut..och vill ingen kompis åka medin til london så åk själv! lovarman har att göra så man tänker inte så mkt på att man är själv:) puss

2008-10-15 @ 11:41:33
Postat av: linda

ja det ar skont att iaf ha nagon att umgas med hehe. jag och sofie, den svenska tjejen, ska till london imorn!! :D bara traffats en gang, inte pratat sa mkt men hon verkar okej hehe. jobbet och ungarna gar bra, maten ar lite svart. jag ar en dalig kock! haha.. men men, jag lar mig val. jessica ar jobbig ibland men det ar val aldern antar jag. engelskan gar okej. svart ibland nar man ska beratta/forklara saker som ar komplicerat haha men ett vanligt samtal funkar fint!:D haha. jag vanjer mig. hur ar det med dej a? puss!

2008-10-17 @ 15:29:16
URL: http://lindagasbinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0