heey

nu antligen har jag fixat lite bilder!!

min dag idag ar lite seg for tillfallet, tjejerna kollar mest tv vilket ar sadar och jag kommer inte pa ngt bra att gora. men jag ska fraga om dom vill bygga koja!! :D vi har varit i hungerford ocksa, pa bilblioteket!

lagenheten donna och nick har i london ar ledig i helgen, sa jag vill sa sjuukt garna aka dit, utgang pa kvallen, och sa sova dar. men laura jobbar.. :( och sofie ville inte ga ut, hon gillar inte att dansa. jag vill dansa!! haha. sa vi far se hur det blir. hoppas pa att ingen flyttar in forran efter nasta helg, da kanske jag laura och jess kan aka nasta helg istallet! i vilket fall blir det sakert en dagstripp till london med sofie pa lordag :)

har ar vara sjukt snygga muffins vi gjorde igar! tjejerna kallade dom rasberry mountains och chocolate stones eller nat haha.. valdigt intressant form !




simhallen med tjejerna..



hostpromenad






nu ar det nog dags for kojbygge!
hejda

Kommentarer
Postat av: agness

linda du får snacka vett i tjejen..en helg i london i en lägenhet, skojar hon??!! hon kommer aldrig att få chansen igen..

2008-11-03 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0