happy halloween!

dags for halloweenparty!!! :D
haha, kan bli bra.. ska snart aka och mota laura, sen aker vi till jess och fixar utkladnad mm och sen blir det utgang pa liquid, ett stalle i newbury :)
sa idag far jag inte sova i min underbara sang tyvarr! men det ar det val vart, hehe

imorn blir det chilla pa dagen, umgas med familjen. ska ska jag babysitta igen, at en ny familj. en 3arig kille tror jag :)
bra med lite pengar! pa sondag ska jag och sofie till reading, kolla shopping och ga pa bio! dom har primark i reading!! haha. varfor aka till london.... ;) hoppas dock fortfarande pa att donna och nicks lagenhet i london ar ledig nasta helg ocksa, sa vi kan aka dit da istallet.. vill inte missa chansen!!

igar lagade jag asgod mat at mig och tjejerna! tortillas med en kycklingrora typ, mums! och idag bakade vi scones!! yummiyummi.. tjejerna ar ute och gor trick or treat nu, dom har langtat hela dagen.

satter punkt dar for idag!
xxx
lindsy

Kommentarer
Postat av: agness

shoppa åt mig också!

2008-11-03 @ 18:10:47
Postat av: jag

va roligt att du kommentetar agnes! :) och sjukt skoj att ni bokat resa!!! vill ocksa med egentligen :( var i frankrike? hur lange? vilka? (jag ska TVINGA med mig ngn om lagenheten ar ledig igen!!) langtar tills vi ses.

2008-11-04 @ 20:26:54
URL: http://lindagasbinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0