half term

hej!
idag borjar tjejernas lov i skolan, half term, sa fran och med idag jobbar jag heldagar! hela nasta vecka och man-ons veckan darpa... lite segt! men sa lange vi kommer pa ngt att gora ar det nice. ngn som har nagra bra forslag? vad gor man hela dagarna med en 5aring, 7aring och 9aring? :)

igar var vi pa bio! jag laura sofie och jess. mkt trevligt. "burn after reading", knepig film men sjukt rolig. brad pitt gjorde hela filmen!:D jag korde, och det kandes som jag korde i en evighet. morkt, regn, och pa fel sida vagen. inte min favorit :(
tog typ 2 timmar fram och tillbaka - drygt - vi hamtade upp jess och sofie pa vagen.. konstigt att det inte finns bio narmare har, nar vi har en hyfsat bra bio i lilla vanersborg!

snart ska jag fixa lite lunch har, ta en dusch, sen ska vi ga till lekplatsen hehe.. hoppas tiden gar fort! tjejerna kollar tv, och helst ska dom inte gora det sa mkt, men det ar som sagt sa svart att komma pa saker att gora! ikvall ska jag sitta barnvakt for en annan familj :) var dar en kortis igar for o traffa barnen. jattesota! men alex, 2.5 ar, pratar bara franska (om han pratar). det kan ju bli en utmaning haha! det blir jag, dom och min sex and the city box! :D barnen ska anda sova..

jag vill till london imorn.. :) men har nog inte tid och ork till det. far se vad som hander i helgen, imorn ska jag iaf hem till laura pa kvallen!! 

that's all for now.

xoxo
linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0