Stadning?

(jag borde sova nu, jag vet)

Nick och Donna fragade mig forut om jag vill borja stada huset har, istallet for staderskorna.. dom ar lite missnojda med dom tydligen.. (jag var hemma en gang nar dom stadade och dom gor det faktiskt valdigt snabbt och slarvigt..)
saa.. lite extra cash, men mer slit. vad sags? 4 toaletter, 2 duschar (hur stadar man en dusch? :D), sovrummen, damma, dammsuga, moppa koket, torka alla ytor... ratt skont att slippa men samtidigt kanns det som jag lika garna kan gora det! bara att jag ar alldeles for noggrann haha sa det kommer ta 3 timmar per rum! :)

pa tisdag ska jag halla tal i skolan, kom aldrig pa ngt att prata om men donna foreslog abort sa nu blev det det! har grejjat ett tag med det ikvall, nu ar jag trott. Bra Obama att du ar for abort! 

lyssnar pa will youngs leave right now - mkt bra!
har ar en annan fin sak :)
http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM
asch jag ar kass, fattar inte hur man gor for a fa in klippet har pa bloggen :)
darfor lankar jag en till, sjukt fin lat! tack laura :)
http://www.youtube.com/watch?v=nj8td0WxFi4

Kommentarer
Postat av: agness

hmm städa kan vara rätt bra. men hiner du det någon dag då? dessutom ska du be och få lika mkt som städarna får nu. (det kan vara rätt mkt extra pengar) bra inför jul haha...klart jag vill ringa! langa numret bara !! puss

2008-11-13 @ 10:23:55
Postat av: agness

när jag väl har fått en hemtelefon alltså:P (som jag kom på att jag inte har hahah)

2008-11-13 @ 10:25:02
Postat av: linda

ja assa jag har ju tid pa dagarna.. och jag behover inte gora hela huset en dag, kan typ ta ett rum per dag.. bara sa att huset halls rent och snyggt. men jag vet itne.. stadarna far 30 pund nu varannan vecka, jag kommer fa 40 extra pa 4 veckor.. sa jag far ju isf mindre an dom. haha ja en telefon kan ju va bra!:D

2008-11-13 @ 15:24:31
URL: http://lindagasbinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0