Sex and the city

Ja det raddar min fritid ibland..  ratt ofta!



Sitter har och vantar pa inget alls .. masta tvatta idag, har inga strumpor kvar :)
och ska ut med hundarna som vanligt, men jag ar halvsugen. det ar sa gratt och kallt! ar val bara att ta tag i mig sjalv helt enkelt! jag vill ha sol och sno! langtar sjukt mkt till julen. svensk jul med julbord, pepparkaksbak, traffa slakten, mysa framfor brasan. nar jag kommer hem ska jag mamma och sis shoppa klappar!

forhoppningsvis kommer jag in til london denna helgen, ska fika med en tjej som heter emmy! :)
hon bor i london och jobbar som makeup artist, eriks syrra ar det!
kanske blir bara jag, men jag gillar att ga for mig sjalv. maste leta julklappar i vilket fall =)

min helg var bra, lordagkvallen spenderades tsm med jess, kollade film och kakade popcorn!
i sondags umgicks jag med resten av folket har, vi gick promenad m.m. sen blev det bio! my best friend's girl, inte perfekt men ratt rolig! sa du kan vanta med att se den tills den gar att hyra;)

beths fodelsedag igar ocksa, och wow vilka goda muffins vi at! farligt :)


det blev en drakt i present after all! kandes jattebra, hon blev sa glad! haha jag citerar:
"mummy! my best present is the leotard! (gympadrakten) THEN, the dress - oh no, the bike. and then the dress!"
haha en cykel liksom.. kandes nog bra for donna ;)
pa fredag ska hon ha kalas, bara for ca 5 tjejer.. ska sjunga kareoke, sen aka till simhallen, sen hem och ata mat och tarta. blir nog bra!





datorn har kranglat hela dagen, nu antligen kan jag lagga upp inlagget!
dags for matlagning till tjejerna, ikvall blir det nog bara engelskaplugg och chill!

xoxo
linda

Kommentarer
Postat av: agness

åh va gulligt! va bra att du hittade en dräkt då! jobbigt att köpa presenter annars ju..saknar dig här min vän!! vilket datum komer du hem? puss

2008-11-27 @ 23:10:51
Postat av: linda

ja det kandes bra :) saknar dej med!

kommer hem 18e, mindra an 3 veckor nu!

hoppas pa att komma till london minst 2 ganger innan hemgangen, christmas shopping!! :D

allt bra hemma hoppas jag! puss

2008-11-28 @ 11:13:38
URL: http://lindagasbinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0