RONDAT FLICKIS!

Idag insag jag hur mkt jag saknar gymnastiken...

Gick upp tidigt i morse (segt), men anledningen var att aka med till Beths nya gymnastik, vilket jag har sett fram emot hela veckan.. :) ville inte forvanta mig for mkt av hallen osv, speciellt nar man har en san fin hall hemma i vanersborg ;), men till min gladje var det bra! tumbling fanns, tva barrar, 3 bommar, och en trampett med nagra vanliga tjockmattor. STOR skillnad mot den andra hallen hon tranar i, den ar en vanlig skolgympasal utan redskap! sa, som nagra av er sakert forstar ar det AG hon borjat med! I vilket fall verkade det valdigt bra, Beth sag lite nervos ut, men jag antar att det berodde pa att hon inte kande nagon av tjejerna dar och att det var nya saker for henne. Forsta gangen pa en barr! Men hon var duktig:)

Iaf, jag blev sjukt sugen pa att vara med (jag vet, det ar inte riktigt for 20aringar men anda...) !
Jag gick iaf fram till tranaren for att fraga om dom har grupper for min alder ocksa men det hade dom tyvarr inte.. dom hade nyss startat med lektioner i hallen om jag fattade ratt. Men vi pratade lite och han fragade om jag ville testa tumblingen. saklart kunde jag inte motsta:) sa en rondat flickis blev det! :D haha. love it! ev kommer jag vara hjalpledare i gruppen, det negativa ar bara att det ar klockan 10 pa lordagar, haha.. men men, det ar kasnke vart det!

nog om det :) en av dom forsta sakerna jag ska gora nar jag kommer hem over jul ar att ga till gymmixhallen!!!!

Resten av dagen har gatt at till en stund pa puben med en ol och vitloksbrod -mums, powernap ungefar 2 timmar haha och engelskaplugg! Har hyrt Honey till mig sjalv sa ska kanske kika den snart.. :)

En annan bra sak, jag har fatt svar fran sanglektionsgrejen!! Yippi. Svarade precis och jag kanske ska borja pa tisdag, det ar 30-minuterslektioner for £15 styck. inte sa farligt iaf.. hoppas hoppas hoppas det ar bra!

Sugen pa att borja dansa ocksa haha, den heta gyminstruktoren pa mitt gym har streetdance lektioner :D tyvarr ar det ratt langt harifran men han skulle saga till om han borjar ha det har i narheten! Me like.

Ikvall ska jag kanske traffa Laura och Jess, vi var valdigt nara pa att komma till london i helgen, till lagenheten!! Tyvarr blev det inte sa av olika anledningar... Lagenheten ar ledig nasta helg oxa sa om nagon vill komma hit ar det varldens basta chans nu!!! :D boka boka boka, haha...

Matdags, maste skynda.
Saknar er, gymnastiken, och mitt piano!

With love
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0