Ny vecka!

Har kommer ett (efterlangtat, agnes?) inlagg, varit lite lat det senaste! :)

idag ar tjejerna antligen i skolan igen, inte for att jag inte trivs med dom men 2 veckor hemma med tre tjejer och halvbra vader, det racker :) eftersom dom har langt hostlov har missade jag college i tisdags, vilket jag faktiskt vill ga till, och jag var nara pa att missa det i torsdags ocksa pga av att millie var sjuk, men i sista sekund loste det sig med en kvallskurs!. Hur som helst har det inte hant sa mkt sista veckan, jag har inte haft tid till att ga till gymmet heller sa min vecka var halvtrakig :) men idag ska jag dit och for en stund sen var jag ute pa en 40 minuters promenad med hundarna i sporegn, ratt skont faktiskt :)

i onsdags firade vi "Bonfire-night" i East end, typ 30 minuter harifran. Massssa folk, brasa och skitfracka fyrverkerier! Nick, Donna och tjejerna var ocksa dar men jag akte dit med laura jess och en annan laura! Efter det gick vi till en pub, typiskt engelsk, mkt trevligt. Spelade kort m.m!



I helgen var familjen och halsade pa kompisar nanstans, sa jag hade huset for mig sjalv! Var hundvakt.. :) sa i lordags akte jag laura och sofie och handlade, sen hem hit och lagade god mat, sag film, sjong kareoke och hade allmant skoj!:D var uppe till halv 5, tiden rann ivag. Sondagen gick mest at till att chilla, dagen efter brukar ju bli sa, sa vi sag en till film, laste tidningar, slappade. Pa kvallen akte jag och laura hem till henne for att ata mat haha, vi hade inget alls har sa det blev god paj hos henne och annu en film! Mkt trevlig helg!

Idag har jag aven tagit tag i mig sjalv och hort av mig till ett stalle som har sanglektioner!! Bara mejlat dock, sa vet inget mer. vi far se! Pa lordag ska beth (7aringen) testa en ny gymnastikgrupp, AG(!), i newbury. Om jag kan ska jag hanga med, och dom kanske har ngn grupp jag kan trana med ibland! Weehejj :)

Nu gar klockan for fort, maste hamta tjejerna fran skolan. Ska laga pannkakor till dom sen!! mums.
Take care!!

xoxo


picknick i inte sa bra vader, men vad gor man inte.... :)

Kommentarer
Postat av: Agness

klart jag har väntat..jag kollar varje dag:) verkar ändå som att det händer lite grejjer, med sång o gymnastik o en helhelg..snygg jacka du har på kortet..ny:)? puss

2008-11-10 @ 19:54:25
Postat av: kathy!

va kul att de händer ltie roliga saker nu då :D

Vi får hoppas på sånglektioner, de vore ju guld för dig :)

jag saaaknar dig! känsn osm deä r evigheter tilsl du kommer :(

Pussss

2008-11-10 @ 23:03:44
Postat av: linda

ja det star inte helt still har borta iaf.. :) inte fatt ngt svar fran sanglektionerna an tyvarr.. kathy,tiden gar fort!! en manad kvar nu bara typ=) saknar er. jackan ar fran vila agnes!:D (forra aret men jag har sett den detta aret ocksa!) puss till er

2008-11-11 @ 14:54:06
URL: http://lindagasbinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0