London..

..var jattemys igar! :)
akte in for mig sjalv, gick runt lite, sen motte jag upp emmy och vi hade jattetrevligt! :)
shoppade, at mat och drack vin, pratade.
ska in nasta gang det blir tillfalle och festa ihop, sa kan jag sova hos henne!
hem kom jag med nya skor (oops) och en skjortklanning! och en julklapp till namner-inga-namn.

idag daremot mar jag inte sa bra :( sov jattedaligt inatt med varldens magont, vet inte varfor, och det kanns som jag borjar fa influensa nu. men men, kanske gar over om jag bara tar det lugnt idag! skulle egentligen fika och sa med sofie, men jag stannar hemma om jag kanner mig sahar...

idag anlander johanna, en ny aupair som ska bo i jess familj. jess aker hem pa sondag!! kanns lite trakigt men vi far hoppas att johanna ar trevlig :) idag aker laura hem, den andra australienska tjejen sa igar hade dom far well party, vilket jag missade. men det gjorde inte sa mkt..

nu ska jag melja sofia kindberg, hon kanske vill komma hit som aupair ocksa! :) har en familj till henne, om allt passar.

i fredags hade beth sitt fodelsedagskalas och jag var lekledare. och kock och simvakt haha (vad heter det?).
men det gick bra och var kul. :)

dags att kolla lite satc eller ngt.. vill inte bli sjuk!
over and out
linda





Kommentarer
Postat av: agness

myspys.avundsjuk som vanligt....idag har jag shoopat loss på lager 157 som hade utförsäljning på quality:) najs najs...feel better! xoxo

2008-11-30 @ 14:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0