crying

...crying, crying... inte jag alltsa!

precis kommit hem fran simhallen med jessicas klass och en klass till, dom behovde hjalp och jag tankte att det kan ju vara kul, da har jag ngt att gora liksom :) men... jessica blev som jagvetintevad! jag fick inte prata med ngn annan an henne, da skrek hon.. latt att ignorera en 5aring som fragar ngt? (alla var nyfikna pa vem jag var..) nej. men men, det gick bra salange hon var i poolen, men direkt nar hon kom upp var det samma sak igen. tror hon ar lite trott idag :) i vilket fall ar det ingen bra ide att erbjuda min hjalp ngn mer gang till simhallen!

ska forsoka lugna ner jessica (och beth aswell) med lite saft och frukt! :D

i forrgar var staderskorna har, eller det var bara en ensam tjej denna gangen, och hon lyckades halka nar hon skrubbade duschen, ramla mot glaset sa det sprack i miljoner bitar!!!!!! inte sa jattebra.. hon skadade sig inte som tur var, men var chockad. och donna och nick blev inte jatteglada:) nu far dom duscha i min dusch pa morgonen, men ni som kanner mig vet ju att jag inte stors sa latt i somnen, haha.. sa det funkar fint!

klanningarna jag la upp forut ar fran asos.com, me like! hittat aven assnygga roda pumps fran Miss Selfridge som jag vill ha pa nyar!! men vi far se hur det blir med det :)

ska gora lite nytta nu! for alla som vill veta ar det ratt billigt att ringa hit fran en svensk hemtelefon, sa om ngn ar intresserad kan ni fa mitt hemnr. alskar telefonsamtal fran sverige, fick ett idag fran brobeck!! :)

speak sooooon
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0