cinema tonight

hoppas jag! :) jag jess och kanske laura! far se vad det blir for film, kanske ghost town eller my best friend's girl.

snart har annu en vecka gatt, tiden gar sa sjukt fort! kommer hem om mindre an 4 veckor.
har varit jattetrott varje dag, sa veckan har varit lite jobbig. vet inte varfor men sover val for lite!
sa idag tog jag sovmorgon, jatteskont:) sen var jag i newbury for lite fonstershopping med kate, en tjej jag traffat nagra ganger bara, hon ar 29 och okej :P sorry for that:)

beth var pa sin nya gymnastik idag igen, och dom sa tydligen att dom ville ha med henne i "eliten"! wow:D
hehe, men valdigt kul for henne. sa antagligen ska hon borja trana fler dagar i veckan, och kanske behover dom min hjalp da pa ngn vardag. skont att slippa lordagmorgnarna :) (fast an sa lange behovde dom ingen hjalp alls sa det spelar ju ingen roll haha).

har inte hant sa mkt nytt sa vet inte vad jag ska skriva! beth fyller ar pa tisdag, letat present men inte hittat ngt bra an..
vill egentligen ge henne en ny traningsdrakt, men alldeles for dyrt antar jag!

jo, sanglektionen!
var dar i tisdags och det var bra, kul att sjunga igen:)
kandes att det var langesen jag hade en sanglektion dock. lararen paminde om olle zanden! haha!
ska dit igen pa tisdag och antagligen fortsatta, det ar jobbigt att ova utan piano har hemma dock.
men jag star nog ut! :)

just nu ar det 10 pers har hemma i huset! lite lagom sadar:D
vi har gaster over natten, sa darfor rymmer jag val till bion sen som sagt !

over and out.
linda




Kommentarer
Postat av: casandra

du ska vet att jag saknar dig!!

du verkar ha det bra, det är jag glad över.

SNART SES VI!!!!

2008-11-25 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0